Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
27. oktober 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 3 af 3 - Gå til side 1 2 3

<< | Forrige side | 

Navn Forum -> Sten og fossiler -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Lis Ravnsted-Larsen
#20 Kommentar postet d. 08-09-20 kl. 18:52. Emne: Raslesten - hvor store kan de blive
Hej Christel. Tak for din information. Dejligt at blive informeret om, hvad der foregår, og tilliden til at man kan blive accepteret i en stenklub fra Fyn.

Mvh Lis

PS: Jeg har faktisk gået på kostskole i Nyborg, så jeg er helt klar over at "Fyn er fin".

Besvar | Kommentér

Christel Jensen

Svaraktivitet:

(12)
#21 Svar postet d. 10-09-20 kl. 16:32. Emne: Raslesten - hvor store kan de blive
Det er jeg glad for

Jeg synes det er lidt ærgerligt at dette forum blev lukket så pludseligt, uden at tilbyde brugerne et alternativ. Så tænkte at jeg ville gøre opmærksom på at der er ét

Besvar | Kommentér

Lis Ravnsted-Larsen
#22 Kommentar postet d. 10-09-20 kl. 16:35. Emne: Raslesten - hvor store kan de blive
- ja - en berømt litterat (jeg kan ikke huske hvem) har en gang sagt: "Thi således forgår al Verdens herlighed", og det må man så sige sker med det her forum. Godt du anviser andre veje. Mvh Lis

Besvar | Kommentér

Karenmarie Simonsen
#23 Svar postet d. 28-09-20 kl. 03:37. Emne: Raslesten - hvor store kan de blive
-

Besvar | Kommentér

Side 3 af 3 - Gå til side 1 2 3

<< | Forrige side | 

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator