Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
18. oktober 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 3 af 3 - Gå til side 1 2 3

<< | Forrige side | 

Navn Forum -> Fotografering og digiscoping -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Anni Lene Nielsen
#20 Kommentar postet d. 01-12-08 kl. 19:06. Emne: Hvordan sætter man navn på fotos?
Hej Jens og Svend Ove

Ha-ha- hvor er i gode .

Det holder jeg mig til. Det er også arbejdsbesparende og så ser billederne også bedre ud uden (navn altså )

Venlig hilsen Anni

Besvar | Kommentér

Erik Nielsen
#21 Kommentar postet d. 01-12-08 kl. 19:22. Emne: Hvordan sætter man navn på fotos?
Som Jens nævner har man automatisk copyright. Men det er der ikke mange der ved!

Jeg har oplevet alvorlige tyverier fra nogle af mine internetsider. Det har hjulpet voldsomt at skrive copyright m.m. nederst på de udsatte sider.

Bortset fra det, er det et irritationsmoment at se på billeder med signatur med mere

Mvh. Erik

Besvar | Kommentér

Side 3 af 3 - Gå til side 1 2 3

<< | Forrige side | 

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator