Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
19. februar 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 3 af 3 - Gå til side 1 2 3

<< | Forrige side | 

Navn Forum -> Fugle og ornitologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Torben Bach
#20 Kommentar postet d. 20-11-09 kl. 07:52. Emne: Er dette mon en duehøg?
HuuuHa, med så mange fugle experter, og med kun sit andet billede af en fugl, må man bare sider og slupperer i sig, Det eneste jeg ellers har af en rovfugl er en havørn fra rovfuglefarmen mellem fredrikshavn og skagen, men den hoppede også rundt imellem os, har ingen forstand på fugle og ved ikke hvordan man bedst får billeder af dem, når man ikke har et fotoskjul.

Men en meget intersant tård som jeg kan lære noget af ( god forklaring på falk krontra høg)

Mvh.

Torben Bach.

Besvar | Kommentér

Stig Jensen

Svaraktivitet:

(64)
#21 Svar postet d. 20-11-09 kl. 11:31. Emne: Er dette mon en duehøg?
#19 Kære Niels

Jeg synes da også det er herligt, at du ligesom alle andre her - kan se at det er en tårnfalk.

Fuglen på billedet blev bestemt allerede fra de første indlæg i tråden, og der er IKKE fremkommet alternative bud efterfølgende.

Alle er altså enige, så du behøver ikke være "sorry"

Mvh Stig

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Side 3 af 3 - Gå til side 1 2 3

<< | Forrige side | 

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator