Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
21. juni 2021

Artikler

Artikeloversigt | Skriv ny artikel | Seneste artikler | Opdaterede artikler | Retningslinjer

Side 3 af 3 - Gå til side 1 2 3

<< | Forrige side | 

Navn Artikler -> Nyheder

Walther Gritsch
#20 Kommentar postet d. 15-06-12 kl. 22:43. Emne: Formodet Thereva inornata viser sig at være Thereva cinifera Meigen
Tak for det, begge to. Men det er også ret pinligt, for det er typisk at lave sådan en fejl, når man kun har ét individ og oven i købet i en familie, man (jeg) ikke er særlig stærk i. I dag kan jeg i øvrigt slet ikke forstå, hvordan jeg kunne få den til inornata. Den skriger "cinifera". Forhåbentlig er dette den eneste af den slags fejl, jeg har lavet...

Walther

Kommentér

Michael S. Jensen
#21 Kommentar postet d. 15-06-12 kl. 23:03. Emne: Formodet Thereva inornata viser sig at være Thereva cinifera Meigen
Hej Walther

Det er ikke pinligt at begå en fejl, især ikke når det sker så sjældent som i dit tilfælde.

Fejl bliver først pinlige, hvis man ikke vil indrømme dem bagefter.

God weekend.

Mvh Michael

Kommentér

Lars Jørgen Grønbjerg
#22 Kommentar postet d. 15-06-12 kl. 23:27. Emne: Formodet Thereva inornata viser sig at være Thereva cinifera Meigen
Enig med d''Herrer Jensen og Biledgaard. Det er "rent trav" at melde ud som du gør nu

Ville dog foreslå dig at tilføje dato til din nyeste kommentar. Jeg tror det øger for-forståelsen

Mvh - og fortsat god fluejagt

/LJ

Kommentér

Side 3 af 3 - Gå til side 1 2 3

<< | Forrige side | 

Email notificering
Du modtager en e-mail hvis artiklen kommenteres

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator