Navn |
Forum -> Karplanter
-> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde
|
[1].jpg) Per Taudal Poulsen
|
#290 Kommentar postet d. 07-08-19 kl. 08:22. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Seglblad ved kyllingeavleren i Farstrup

Per Taudal Poulsen har vedhæftet dette billede Klik på billedet for original størrelse (800 x 450)
|
Kommentér
|
|
#291 Kommentar postet d. 07-08-19 kl. 08:24. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
- som kalder sig økologisk
 Per Taudal Poulsen har vedhæftet dette billede
|
Kommentér
|
|
#292 Kommentar postet d. 07-08-19 kl. 08:29. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Ved Klim nær kalkgraven Stilket Stjernebold
- nok ikke så overraskende. På den anden side af Bjerget i Vandværksskoven er den også
Så står den på Stokroser i dag....
go´ dag derude (GJ-udtryk)

Per Taudal Poulsen har vedhæftet dette billede Klik på billedet for original størrelse (800 x 450)
|
Kommentér
|
|
#293 Kommentar postet d. 07-08-19 kl. 08:34. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Jan røg tilbage til Brønshøj.... undskyld Jan.
ListeE , trådens bidragydere 2. udgave:
1)Per Taudal Poulsen, Øksedal. Ledende trådholder
2)Morten DD Hansen, Nørre Snede (Førstesvarer )
3)Hanne Bertelsen, Karup
4)John Brask, Aalborg
5)Ella Margrethe Bang Harders, Allested/Vejle-Midtfyn
6)Sebastian Bruun, Aalborg
7)Peder Brøgger, Skjern
8)Jørgen Stefansen, Svenstrup /syd for Aalborg
9)Jens Chr. Schou, Hobro
10)Anne Marie Henne Pedersen, Morre/Vestjylland
11)Gerner Jensen, Kjøge
12)Anne Messman,Virum
13)Finn M. Hansen, Kjøge
14)SvogerBjarne Nielsen, Mølholm, Aalborg
15)Thomas Holm,AarhusV
16)Per Thomassen, Tønder
17)Jan Sørensen, Nørrebro
18)Lise Madsen, Galten
19)Aksel Jørgensen, Holte
20)Ulrik Hasle Nielsen, Gadevang/Hillerød
21)Claus Bøjer, Aars
22)Lis Ravnstedt-Larsen, Askeby/Møn
23)Lars Peter Pedersen, Bredebro
24)"Ludvig"- Bent-Ole Ludvigsen, Horsens
25)Come on......
---------------------------------
 Per Taudal Poulsen har vedhæftet dette billede Klik på billedet for original størrelse (800 x 533)
|
Kommentér
|
 Gerner Jensen
|
#294 Kommentar postet d. 07-08-19 kl. 08:44. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Godmorgen
Hanne løser Pers sommerfuglegåder, og jeg har problemer med fotografering i mørke - overbelysning og reflekser fra biltzen
Her et lidt specielt billede af en vindueskigger fra i aftes
Målere med opklappede vinger er svære at bestemme, men denne er vist Okkergul Bladmåler.
Ha en go da 
 Foto: gerner Klik på billedet for original størrelse (799 x 650)
|
Kommentér
|
 Anne Marie Henne Pedersen
|
#295 Kommentar postet d. 07-08-19 kl. 09:42. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Aj,Per har du været på hjemegnen.Lidt sent at kigge efter Hvid gøgeurt ved Myrup.
#272 Vi venter med spænding på id af dine små larver.Vi har i hundredvis af lignende i vore smalbladede vejbred med ´net´over.
Anne Marie
|
Kommentér
|
|
#296 Kommentar postet d. 07-08-19 kl. 09:58. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Det blev en større smøre om de "kriblekrabler", Anne Marie
-så her Kjeld Brems behandling
- se linket HER
 Per Taudal Poulsen har vedhæftet dette billede Klik på billedet for original størrelse (797 x 600)
|
Kommentér
|
 Ella Margrethe Bang Harders
|
#297 Kommentar postet d. 07-08-19 kl. 09:59. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Fundet i min have i dag
GUL MONILIA
Det undrer mig at der kun er obs. 1 fund fra Fyn og slet ingen fra Jylland - har i den ikke der ovre?
 Ella Margrethe Bang Harders har vedhæftet dette billede Klik på billedet for original størrelse (800 x 600)
|
Kommentér
|
 Ella Margrethe Bang Harders
|
#298 Kommentar postet d. 07-08-19 kl. 10:13. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Fandt 9 af disse ulækre fyre
DRÆBERSNEGL
 Ella Margrethe Bang Harders har vedhæftet dette billede Klik på billedet for original størrelse (730 x 600)
|
Kommentér
|
.jpg) Hanne Bertelsen
|
#299 Kommentar postet d. 07-08-19 kl. 11:04. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
#294 Sommerfugle gåder. Nej Gerner de fleste kan jeg ikke kan jeg ikke. Har du bemærket Pers blåfugl ingen kommentar fik fra min side.
Hvad angår dit kamera , som er samme mærke som mit,
er mine udfordringer de samme som dine.
|
Kommentér
|
|