Navn |
Forum -> Karplanter
-> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde
|
[1].jpg) Per Taudal Poulsen
|
#330 Kommentar postet d. 07-08-19 kl. 19:36. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Den "hurtigste" rute er faktisk at vandre her....
-men det går langsomt med mange stop.....
 Per Taudal Poulsen har vedhæftet dette billede Klik på billedet for original størrelse (649 x 600)
|
Kommentér
|
|
#331 Kommentar postet d. 07-08-19 kl. 19:40. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
En lille utydelig Dueurt i skønne omgivelser...
-herinde meget besværligt at vandre
 Per Taudal Poulsen har vedhæftet dette billede
|
Kommentér
|
|
#332 Kommentar postet d. 07-08-19 kl. 19:41. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
- men himlen mere og mere truende
 Per Taudal Poulsen har vedhæftet dette billede Klik på billedet for original størrelse (762 x 600)
|
Kommentér
|
|
#333 Kommentar postet d. 07-08-19 kl. 19:45. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
" -vi spiller højt spil, Claus ", råbte jeg gennem bragene fra Thors hammer....
-men så fandt Claus dagens eneste svamp....!!
Og hvilken -jeg er en anelse i tvivl, men ligheden med en Vokshat nærmer sig..., ikke Aksel

Per Taudal Poulsen har vedhæftet dette billede Klik på billedet for original størrelse (734 x 600)
|
Kommentér
|
|
#334 Kommentar postet d. 07-08-19 kl. 19:51. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
- eller er jeg lidt vokshatterusten ??
 Per Taudal Poulsen har vedhæftet dette billede Klik på billedet for original størrelse (772 x 600)
|
Kommentér
|
|
#335 Kommentar postet d. 07-08-19 kl. 19:56. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
" NU går den ikke længere, Claus !! -vi skal ha´ det lange ben foran..... der er stadig lang vej op til gården til den frelsende bil...."
Claus var enig -og så moslen igennem i store startuer, mudderhuller med mere....
 Per Taudal Poulsen har vedhæftet dette billede Klik på billedet for original størrelse (730 x 600)
|
Kommentér
|
 Anne Messmann
|
#336 Kommentar postet d. 07-08-19 kl. 20:04. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Sikke en tur, Per!
Den Gul Stenbræk er jeg grøn af misundelse over. Har aldrig set den. Den har godt nok været her i 45a - i al fald iflg. Rostrup 1953. Måske senere? - Nu er den helt forsvundet fra Sjælland. Lange, 1856, kalder den Filtstænglet Stenbræk og den er angivet i cykelafstand fra parcellen. Det var tider...
|
Kommentér
|
|
#337 Kommentar postet d. 07-08-19 kl. 20:04. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Aldrig så såre vi var kommet ind i bilen, startede regnen akkompagneret af lyn og torden i lind strøm....
-vi var meget heldige, men vand(t) i hasardspillet !!!

Per Taudal Poulsen har vedhæftet dette billede Klik på billedet for original størrelse (695 x 600)
|
Kommentér
|
|
#338 Kommentar postet d. 07-08-19 kl. 20:07. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Du må herover, Anne
------------------ men jeg havde lovet Fruen til Øksedal at indkøbe fornødenheder i Nibe. Så Claus satte kursen mod Nibe.....
-og himlens sluser åbnede sig mere og mere og mere....!!!
 Per Taudal Poulsen har vedhæftet dette billede Klik på billedet for original størrelse (736 x 600)
|
Kommentér
|
|
#339 Kommentar postet d. 07-08-19 kl. 20:09. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
!!!!!!!!!!!!

Per Taudal Poulsen har vedhæftet dette billede Klik på billedet for original størrelse (800 x 529)
|
Kommentér
|
|