Forum-arkiv

 Velkommen til arkivet

Her finder du arkiverede artikler og forumtråde fra Naturbasens nu lukkede hjemmeside "Danmarks Fugle og Natur".

Du kan benytte det nye forum "Artsbestemmelse", hvis du har brug for hjælp til identifikation af dyr, planter eller svampe fundet i Danmark.

Opret ny artsbestemmelse

1. januar 2020

Forfratråden starter forfra sammen med det nye år

Godt nytår alle sammen :-)

Endnu engang starter en ny forfratråd, denne gang sammen med et nyt år. Denne tråd er nok ny, men den kører videre i det velkendte koncept, som stille og roligt har udviklet sig gennem de 10 år, forfratråden har eksisteret. Alle er velkommen til at deltage, men der advares mod risiko for afhængighed og dermed forøget skærmtid ;-)

Selvom vores rare gamle trådholder, pennefører, listefører, udvalgsformand mm kan synes utrættelig, kan han dog trænge til en pause, så derfor lægger jeg navn til denne tråd. Dog går jeg ud fra, at han stadig vil føre de sædvanlige lister. Jeg skal i hvert fald ikke nyde noget af at bare gå i gang med det, for vi har jo før oplevet, at andre har fået et rap over fingrene for at gøre det. 8-)

Men mange tak til Per for hans utrættelige indsats for trådene, senest denne www.fugleognatur.dk...show_message

Og velkommen til alle der har lyst til at være med her. :-)



Foto: gerner

De senest indberettede arter i Naturbasen: