Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
3. december 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 4 af 8 - Gå til side 1 2 3 4 5 6 7 8

<< | Forrige side | Næste side | >>

Navn Forum -> Danmarks natur -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Bjarne Nielsen
#30 Kommentar postet d. 24-10-14 kl. 18:19. Emne: dagens høst af kassable køller og tunger uden dåbsattest
disse hørte heller ikke til de mindste,.det bliver spændende

at ransage det stykke yderligere,.jeg tog lige mål af situationen den tiltalte mig.

dagens høst af kassable køller og tunger uden dåbsattest (disse hørte heller ikke til de mindste,.det bliver spændende 
at ransage det stykke yderligere,.jeg)
Bjarne Nielsen har vedhæftet dette billede
Klik på billedet for original størrelse (874 x 1001)
Kommentér

Bjarne Nielsen
#31 Kommentar postet d. 01-11-14 kl. 11:41. Emne: dagens høst af kassable køller og tunger uden dåbsattest
Hej derude,.lige en lille hilsen fra Sankt Nikolaj

først 2 ubarberede og 2 præsentable

dagens høst af kassable køller og tunger uden dåbsattest (Hej derude,.lige en lille hilsen fra Sankt Nikolaj

først 2 ubarberede og 2 præsentable)
Klik på billedet for original størrelse (956 x 1000)
Kommentér

Bjarne Nielsen
#32 Kommentar postet d. 01-11-14 kl. 11:42. Emne: dagens høst af kassable køller og tunger uden dåbsattest
så en lidt bred om maven

dagens høst af kassable køller og tunger uden dåbsattest (så en lidt bred om maven)
Klik på billedet for original størrelse (659 x 1025)
Kommentér

Bjarne Nielsen
#33 Kommentar postet d. 01-11-14 kl. 11:43. Emne: dagens høst af kassable køller og tunger uden dåbsattest
så gik der svamp i svampen

dagens høst af kassable køller og tunger uden dåbsattest (så gik der svamp i svampen)
Klik på billedet for original størrelse (1002 x 1000)
Kommentér

Bjarne Nielsen
#34 Kommentar postet d. 01-11-14 kl. 11:44. Emne: dagens høst af kassable køller og tunger uden dåbsattest
så flammer det muligvis

dagens høst af kassable køller og tunger uden dåbsattest (så flammer det muligvis)
Kommentér

Bjarne Nielsen
#35 Kommentar postet d. 01-11-14 kl. 11:47. Emne: dagens høst af kassable køller og tunger uden dåbsattest
så slutter vi af med et tegn fra den østerlandske mytologi,..

og da vejret i dag viser sig fra den pæne side må det vist en

tur til Dall Hede,.og næste uge måske Bramslev Bakker.

dagens høst af kassable køller og tunger uden dåbsattest (så slutter vi af med et tegn fra den østerlandske mytologi,..
og da vejret i dag viser sig fra den )
Klik på billedet for original størrelse (850 x 1165)
Kommentér

Kirsten Damgaard
#36 Kommentar postet d. 01-11-14 kl. 12:56. Emne: dagens høst af kassable køller og tunger uden dåbsattest
Hej Bjarne.

Sikke flotte fotografier.

Jeg ville gerne have suppleret med kassable svampe, men de er kasserede.

mvh.Kirsten

Kommentér

Bjarne Nielsen
#37 Kommentar postet d. 01-11-14 kl. 20:04. Emne: dagens høst af kassable køller og tunger uden dåbsattest
Hej Kirsten,..tak for det,.og det er netop årsagen til denne

tråd,.at stå med relativt brugbare fotos,.som jeg i al beskedenhed mener man så nogenlunde godt kan se hvad er,og så

ikke kan gøre andet end kassere dem,så hvorfor ikke samle dem

i en samlet pulje,så gør de da lidt gavn,.og som jeg allerede

har sagt,er alle velkomne med deres bidrag af tunger og køller uden officielt fastslået navn,til at lægge ind,.så vi

andre også kan få glæde af dem.

Vh.Bjarne

dagens høst af kassable køller og tunger uden dåbsattest (Hej Kirsten,..tak for det,.og det er netop årsagen til denne
tråd,.at stå med relativt brugbare fot)
Klik på billedet for original størrelse (1043 x 866)
Kommentér

Thomas Kehlet
#38 Kommentar postet d. 01-11-14 kl. 20:10. Emne: dagens høst af kassable køller og tunger uden dåbsattest
Fine køller Bjarne, her en fra idag. Der dog kan bestemmes, Lerfarvet køllesvamp.

Vh. Thomas

dagens høst af kassable køller og tunger uden dåbsattest (Fine køller Bjarne, her en fra idag. Der dog kan bestemmes, Lerfarvet køllesvamp.
Vh. Thomas)
Thomas Kehlet har vedhæftet dette billede
Klik på billedet for original størrelse (900 x 630)
Kommentér

Bjarne Nielsen
#39 Kommentar postet d. 01-11-14 kl. 20:14. Emne: dagens høst af kassable køller og tunger uden dåbsattest
Hej thomas,.ja den er flot,.jeg ville gerne finde de der fine

ler farvede,.men ved ikke lige hvor jeg kan finde dem,.men så

må jeg jo hænge mere i,.så lykkes det måske

dagens høst af kassable køller og tunger uden dåbsattest (Hej thomas,.ja den er flot,.jeg ville gerne finde de der fine
ler farvede,.men ved ikke lige hvor j)
Klik på billedet for original størrelse (841 x 992)
Kommentér

Side 4 af 8 - Gå til side 1 2 3 4 5 6 7 8

<< | Forrige side | Næste side | >>

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator