Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
2. april 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 4 af 4 - Gå til side 1 2 3 4

<< | Forrige side | 

Navn Forum -> Karplanter -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Bodil Toft
#30 Kommentar postet d. 04-04-14 kl. 21:24. Emne: Viol - tror ikke det er Marts ...
Hej Henrik, tak fordi du gad svare - Selvfølgelig er det godt at få at vide, hvor man kan blive klogere (når man nu er så tungnem som jeg er!) - men at komme med en henvisning til biblioteket som svar på mit oprigtige spørgsmål, kan jeg da ikke opfatte som andet end en afvisning ...

Jeg havde været inde på alverdens billeder af diverse violer, for at finde ud af, hvad der kunne menes med "kanten" -

og du har ret, i de fleste billeder så det ud til, at de kun nåede halvvejs ud mod forkanten. Men da du jo netop havde sagt, at du gerne havde set, at de var nået længere ud til kanten, end tilfældet er på mine billeder ... kunne det jo være, at det var den led, du tænkte på, ikke?

I øvrigt var det sådan et billede her, der fik mig til at tvivle (observationen er ganske vist ikke kvalitetssikret endnu...)

- se linket HER

hilsen, Bodil

Besvar | Kommentér

Side 4 af 4 - Gå til side 1 2 3 4

<< | Forrige side | 

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Naturbasen ID

Kan du hjælpe med at bestemme arten herunder og færdigøre observationen?

Klik på billedet for mere information

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator