Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
16. december 2018

Artikler

Artikeloversigt | Skriv ny artikel | Seneste artikler | Opdaterede artikler | Retningslinjer

Side 4 af 4 - Gå til side 1 2 3 4

<< | Forrige side | 

Navn Artikler -> Nyheder

Mette Kirkebjerg Due
#30 Kommentar postet d. 05-03-15 kl. 16:37. Emne: Pressemeddelelse: Ny app bliver natur-orakel
Jeg har prøvet ca. alt i ren stædighed - afinstalleret, genstartet, opdaterert, genindstalleret. Til sidst blev jeg træt af at skifte mellem store og små bogstaver i mit kodeord, som jeg ellers altid logger ind med på hjemmesiden.

Og vupti ... tip hermed givet videre.

Kommentér

Nicholas Bell
#31 Kommentar postet d. 06-03-15 kl. 08:35. Emne: Pressemeddelelse: Ny app bliver natur-orakel
Det var dejligt :D

Men en spøjs bug, jeg tænker du måske bær skrive det til support så kan det måske blive rettet fremover?

Kommentér

Thomas Eske Holm
#32 Kommentar postet d. 06-03-15 kl. 12:04. Emne: Pressemeddelelse: Ny app bliver natur-orakel
Hej Mette

Der er ikke store bogstaver i din adgangskode. Hvis du har indtastet store bogstaver, har du ikke kunne logge på. Der er altså ikke tale om nogen fejl eller bug i app’en. Hvis du er i tvivl om hvordan din adgangskode skrives, kan du altid få den tilsendt her: - se linket HER

Husk at læse under hjælp: - se linket HER (der netop beskriver issuet med store og små bogstaver i adgangskoden) eller skriv til support@fugleognatur.dk hvis der er noget der driller.

Desværre oplever vi, at folk hellere vil bruge tid på at skrive en dårlig anmeldelse på Google Play, frem for i stedet at bruge tiden på at søge hjælp. Det er ret ærgerligt, især når det rent faktisk er brugeren der gør noget forkert.

Hilsen Thomas

Kommentér

Mads Linnemann Filskov
#33 Kommentar postet d. 06-03-15 kl. 12:29. Emne: Pressemeddelelse: Ny app bliver natur-orakel
# 32

Jeg er ikke helt tryg ved at adgangskoder opbevares i klartekst på f&n.

Af samme grund genbruger jeg ALDRIG adgangskoder på forskellige web-steder, så en evt. lækket adgangskode kun kan misbruges på den pågældende hjemmeside, og det kun er denne der i givet fald skal skiftes.

VH Mads

Kommentér

Mette Kirkebjerg Due
#34 Kommentar postet d. 06-03-15 kl. 14:28. Emne: Pressemeddelelse: Ny app bliver natur-orakel
Hej Thomas

Jeg har altid (siden jeg oprettede mig som bruger) logget på hjemmesiden med store og små bogstaver - uden problemer. Og siden der netop står i app''en, at jeg skal bruge samme kode og brugernavn, ja så gør jeg det!

Jeg har faktisk tidligere haft skrevet til support for at få hjælp, og fik at vide, at den nye udgave af app''en ville afhjælpe mit problem med at logge på. Det er muligt, at der ligger information om bogstavtyper i kodeord et sted på hjemmesiden, men det er ikke noget jeg er blevet præsenteret for før - og hvorfor skulle jeg opsøge viden om emner, som ikke er et problem for mig (eller det var jo i hvert fald hvad jeg troede). Måske skulle Fugleognatur gribe i egen barm, hvis I vil undgå ærgerlige anmeldelser i Play.

Mvh.

Mette

Kommentér

Thomas Eske Holm
#35 Kommentar postet d. 06-03-15 kl. 15:08. Emne: Pressemeddelelse: Ny app bliver natur-orakel
Et kig under Hjælp eller en mail til supporten ville have løst dit problem. Det fremgår også af nyhedsteksten at det er fremgangsmåden og hjælpemulighederne er derfor fint præsenteret for alle.

Hermed igen en opfordring til, at man benytter de hjælpe- og supportmuligheder der er, før man laver fejlagtige konklusioner om at teknikken ikke fungerer. Vi lukker for flere indlæg og henviser til support@fugleognatur.dk

Kommentér

Side 4 af 4 - Gå til side 1 2 3 4

<< | Forrige side | 

Email notificering
Du modtager en e-mail hvis artiklen kommenteres

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator