Navn |
Forum -> Karplanter
-> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde
|
 Gerner Jensen
|
#480 Kommentar postet d. 11-08-19 kl. 21:58. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Go´aften :
Stille dag på tråden, men dog flot serie fra Conny. God bedring til Stewe. Annes fiskeørne ville jeg godt se live.
Jeg stod ikke sent op i morges - tværtimod - jeg var oppe før 6 for jeg skulle være med til at afvikle min klubs motionscykelløb. En af mine opgaver bestod i fotografering, så jeg kom hjem midt på eftermiddagen med 650 skud i kassen. Da klubben skulle bruge nogle billeder hurtigt, måtte jeg straks i gang med fremkaldelsen, men jeg er langt fra færdig.
Men jeg har da lidt fra Bøtø i torsdags, så her kommer lige en Canadisk Bakkestjerne
 Foto: gerner Klik på billedet for original størrelse (771 x 650)
|
Kommentér
|
[1].jpg) Per Taudal Poulsen
|
#481 Kommentar postet d. 11-08-19 kl. 21:59. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Gerner er nu på forsiden i Svampeatlas
-og Anne: joooh /sortfiltet !!

Per Taudal Poulsen har vedhæftet dette billede Klik på billedet for original størrelse (800 x 450)
|
Kommentér
|
|
#482 Kommentar postet d. 11-08-19 kl. 22:01. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Og til aften fandt jeg denne -
nok Tåreblad under eg
-og de hensætter i tårer, så.....

Per Taudal Poulsen har vedhæftet dette billede Klik på billedet for original størrelse (800 x 450)
|
Kommentér
|
|
#483 Kommentar postet d. 11-08-19 kl. 22:13. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Ligeledes her kl 22 ser jeg, at jeg har haft højeste bud på dette kort til min sindssygekortsamling....
Anede ikke, at der også i Saxkøbing var en anstalt...
115 kr

|
Kommentér
|
|
#484 Kommentar postet d. 11-08-19 kl. 22:14. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Ved sommerhusene her til aften smukt parti af den Småskællede Tragthat (som jeg også har på parcellen) den er vistnok grøn....

|
Kommentér
|
|
#485 Kommentar postet d. 11-08-19 kl. 22:16. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Også en skørhat, som gør skør ....
-så ud til højre...

|
Kommentér
|
|
#486 Kommentar postet d. 11-08-19 kl. 22:17. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Derimod ved spejderlejren en velkendt art....
-den gyldne gaffel

|
Kommentér
|
.jpg) Hanne Bertelsen
|
#487 Kommentar postet d. 11-08-19 kl. 22:26. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
#470 Takker ærbødigst for det tildelte æresmedlemsskab.
|
Kommentér
|
.jpg) Hanne Bertelsen
|
#488 Kommentar postet d. 11-08-19 kl. 22:35. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Godt at se Conny på tråden. God bedring med manden din.
Fin stenkasse og et klippefrit hjørne i haven.
På dette blad på gyldenris er dette, som jeg først antog som noget svampeangreb men tæt på mener jeg nu det er bitte små æg. Er der nogen her der ved hvad det er.
 Hanne Bertelsen har vedhæftet dette billede Klik på billedet for original størrelse (1000 x 723)
|
Kommentér
|
.jpg) Hanne Bertelsen
|
#489 Kommentar postet d. 11-08-19 kl. 22:48. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
2
 Hanne Bertelsen har vedhæftet dette billede Klik på billedet for original størrelse (900 x 702)
|
Kommentér
|
|