Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
29. januar 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 5 af 5 - Gå til side 1 2 3 4 5

<< | Forrige side | 

Navn Forum -> Karplanter -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Inger Lund
#40 Kommentar postet d. 02-06-09 kl. 16:11. Emne: Otte fra Omø
Det var en rigtig hyggelig aften med plantesnak. Og i dag bliver det jo rigtig spændende, når der så er divergerende meninger. Jeg venter meget spændt på, hvad afslutningen kan blive.

Her er en forstørrelse af samme planteindivid som det andet billede

Inger

Otte fra Omø (Det var en rigtig hyggelig aften med plantesnak. Og i dag bliver det jo rigtig spændende, når der så)
Inger Lund har vedhæftet dette billede
Klik på billedet for original størrelse (700 x 533)
Besvar | Kommentér

Per Taudal Poulsen

Svaraktivitet:

(3940)
#41 Svar postet d. 02-06-09 kl. 17:11. Emne: Otte fra Omø
Inger: indimellem kan jeg også være stille....

-så jeg stiller mig "på sidelinien og afventer begivenhedernes gang"..

Per

Besvar | Kommentér

Erik Nielsen
#42 Kommentar postet d. 02-06-09 kl. 17:26. Emne: Otte fra Omø
#10 ser ud til at være overset. Jeg vil også kalde den bronzefennikel, som jeg selv dyrker. Hvis botanikerne ikke kender noget der ligner er det den. Duften og udseendet passer. I en grøftekant bør den vel indtastes.

Mvh. Erik

Besvar | Kommentér

Inger Lund
#43 Kommentar postet d. 02-06-09 kl. 17:49. Emne: Otte fra Omø
Hej Erik.

Så vidt jeg husker var det Anne Marie, der genkendte den sidste år, så det passer godt med din tilslutning. Jeg synes også, at den skal indtastes nu, hvor jeg har konstateret, at den stadig er der og ovenikøbet i mange eksemplarer.

Tak for hjælpen.

Inger

Besvar | Kommentér

Jens Christian Schou

Svaraktivitet:

(3199)
#44 Svar postet d. 02-06-09 kl. 18:00. Emne: Otte fra Omø
Nu kan man tydeligt se de tilbageslåede flige på læben og den sirlige tegning på samme - så Kødfarvet Gøgeurt.

[Accepteret svar]
Besvar | Kommentér

Ole B. Lyshede

Svaraktivitet:

(6811)
#45 Svar postet d. 02-06-09 kl. 19:03. Emne: Otte fra Omø
Bronzefennikel er en cultivar., "Smokey", af Fennikel og bør derfor obs''es under denne med passende bemærkninger i kommentarfeltet. Interessant nok var Fennikel ikke på artslisten, men det er den nu!

Ole

[Accepteret svar]

Besvar | Kommentér

Inger Lund
#46 Kommentar postet d. 03-06-09 kl. 14:38. Emne: Otte fra Omø
Mange, mange tak for al den hjælp, jeg har fået. Nu skal det hele bare indtastes sammen med alt det andet, jeg har fundet.

Inger

Besvar | Kommentér

Side 5 af 5 - Gå til side 1 2 3 4 5

<< | Forrige side | 

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Naturbasen ID

Kan du hjælpe med at bestemme arten herunder og færdigøre observationen?

Klik på billedet for mere information

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator