Navn |
Forum -> Karplanter
-> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde
|
.jpg) Hanne Bertelsen
|
#570 Kommentar postet d. 13-08-19 kl. 22:23. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Var ude for at se til den enlige ensian og for endnu engang at afsøge området for om muligt at finde flere.
Jeg fandt ikke andre men mit første fund har det fint.
 Hanne Bertelsen har vedhæftet dette billede
|
Kommentér
|
[1].jpg) Per Taudal Poulsen
|
#571 Kommentar postet d. 13-08-19 kl. 22:39. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
David Boertmann siger en lille Kantarel-Vokshat !!!
(Fra Aggersund i går -miniature !!
-som jeg i første omgang mente Orange-Mosnavlehat....
Først da jeg fik fremkaldt billederne, var jeg klar over, at så´n så OrangeMosnavlehat ikke ud !!
Det går godt -nu 3 !! arter Vokshatte
-også en i dag

Per Taudal Poulsen har vedhæftet dette billede Klik på billedet for original størrelse (680 x 600)
|
Kommentér
|
|
#572 Kommentar postet d. 13-08-19 kl. 22:40. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Sådanne
 Per Taudal Poulsen har vedhæftet dette billede Klik på billedet for original størrelse (800 x 450)
|
Kommentér
|
|
#573 Kommentar postet d. 13-08-19 kl. 22:43. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Og fra i dag: Den Spidspuklede

Per Taudal Poulsen har vedhæftet dette billede Klik på billedet for original størrelse (800 x 450)
|
Kommentér
|
|
#574 Kommentar postet d. 13-08-19 kl. 23:01. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Fint med Klokken, Hanne
-håber Øksedals 2 stk klarer sig -ikke bliver plukket...
------------
Et par km før Vangså -ud i den våde klit:
Mængder af Langbladet Soldug !! (rødere end Gerners )

Per Taudal Poulsen har vedhæftet dette billede Klik på billedet for original størrelse (741 x 600)
|
Kommentér
|
|
#575 Kommentar postet d. 13-08-19 kl. 23:02. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
4-5 stk Klokke-Ensian
-meget blæsende -ræerligt billede....
 Per Taudal Poulsen har vedhæftet dette billede
|
Kommentér
|
|
#576 Kommentar postet d. 13-08-19 kl. 23:04. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Jeg kan bedst med Åbne Vidder.....

|
Kommentér
|
|
#577 Kommentar postet d. 13-08-19 kl. 23:06. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Her en "tyksak" , som Anne Kender
|
Kommentér
|
|
#578 Kommentar postet d. 13-08-19 kl. 23:09. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Her en "voksen" !!!!
-det gibber i een, når sligt findes

Foto: Sortfiltet Viftesvamp Klik på billedet for original størrelse (800 x 450)
|
Kommentér
|
|
#579 Kommentar postet d. 13-08-19 kl. 23:10. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Slutter med en anden baby
-fra Kirkegården
Godnat derude

|
Kommentér
|
|