Navn |
Forum -> Karplanter
-> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde
|
[1].jpg) Per Taudal Poulsen
|
#580 Kommentar postet d. 17-02-13 kl. 10:16. Emne: Forfra 2013 - nu pibler det snart frem - 2
|
Godt, Einar
-Emil var vel om nogen fluernes mand !! Det var fantastisk at se, når han foldede sig ud og obsede/bestemte myriader af Svirrefluer.I karplanter var han også en hyppig gæst.
Trist -han blev ikke gammel ...
|
Besvar | Kommentér
|
 Jens Christian Schou
|
#581 Kommentar postet d. 17-02-13 kl. 11:07. Emne: Forfra 2013 - nu pibler det snart frem - 2
|
Det var trist at erfare, at Emil Lütken er død. Jeg kendte kun Emil fra et par besøg hos ham - meget gæstfri og meget vidende.
Hans bror Peder Lütken havde jeg et langt samarbejde med omkring planter - han døde desværre også meget ung.
|
Besvar | Kommentér
|
 Einar Flensted-Jensen
|
#582 Kommentar postet d. 17-02-13 kl. 15:28. Emne: Forfra 2013 - nu pibler det snart frem - 2
|
Det var ikke min mening at ødelægge den gode stemning her på tråden, jeg skulle nok ikke ha´ bragt den annonce.
Så tilbage til den skønne natur.
Her en lille skønhed fra syden, som jeg ikke husker navnet på.
.jpg) Einar Flensted-Jensen har vedhæftet dette billede Klik på billedet for original størrelse (1000 x 931)
|
Besvar | Kommentér
|
 Finn Krone
|
#583 Kommentar postet d. 17-02-13 kl. 16:00. Emne: Forfra 2013 - nu pibler det snart frem - 2
|
#579 Trist med Emil, som var så aktiv herinde på F&N.
#479 og #570. Ja, jeg kommer også let til at blive hængende i Ans Bys lokalhistorie. Jeg har mine forældre og en bror på kirkegården dér.
Jeg var en kort tur i Jarsskov i dag. Men næsten alt var stadig dækket med sne - ikke let at finde noget som helst. I hvert fald ikke, når man som jeg mest kigger nedad efter småkræ.
En "flue" kan det dog altid blive til - her i form af nok en Nebria bille larve af en slags.
.jpg) Finn Krone har vedhæftet dette billede
|
Besvar | Kommentér
|
 Gerner Jensen
|
#584 Kommentar postet d. 17-02-13 kl. 16:04. Emne: Forfra 2013 - nu pibler det snart frem - 2
|
Einar, jeg synes, det er godt, du giver den oplysning, og jeg tror ikke, det er den, der ødelægger stemningen, selvom det selvfølgelig er en trist nyhed.
En tur i haven i dag gav lidt grønt i form af kristtorn. Det må være en han, for der er aldrig bær på den
.jpg) Foto: gerner
|
Besvar | Kommentér
|
 Gerner Jensen
|
#585 Kommentar postet d. 17-02-13 kl. 16:05. Emne: Forfra 2013 - nu pibler det snart frem - 2
|
Dette er ingen erektion, men måske under lav-målet
|
Besvar | Kommentér
|
 Gerner Jensen
|
#586 Kommentar postet d. 17-02-13 kl. 16:07. Emne: Forfra 2013 - nu pibler det snart frem - 2
|
Mere grønt i form af dorothealiljer - med o, Per
|
Besvar | Kommentér
|
 Gerner Jensen
|
#587 Kommentar postet d. 17-02-13 kl. 16:08. Emne: Forfra 2013 - nu pibler det snart frem - 2
|
Dette er ikke noget, der er startet forfra - tværtimod , det er efeufrugt fra sidste år.
 Foto: gerner
|
Besvar | Kommentér
|
 Gerner Jensen
|
#588 Kommentar postet d. 17-02-13 kl. 16:10. Emne: Forfra 2013 - nu pibler det snart frem - 2
|
Dette er til gengæld en ægte forfra-starter, og mon ikke det er årets første obs af hassel-hun - i hvert fald her i tråden 
|
Besvar | Kommentér
|
 Finn Krone
|
#589 Kommentar postet d. 17-02-13 kl. 16:17. Emne: Forfra 2013 - nu pibler det snart frem - 2
|
#550 Thomas. Godt set - og godt gået af Ole Bidstrup! Stærkt, Ole 
|
Besvar | Kommentér
|
|