Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
17. februar 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 6 af 6 - Gå til side 1 2 3 4 5 6

<< | Forrige side | 

Navn Forum -> Fugle og ornitologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Jim Sievers
#50 Kommentar postet d. 15-08-18 kl. 19:00. Emne: Hvornår kan solsorteunger spise selv?
Dette kunne muligvis være sidste opdatering.

Den ene af mine 2 små, forsvandt for knap 1 uge siden, og den anden har været "missing in action" siden igår morges...

Jeg vælger at tro at de er fløjet fra reden og vendt tilbage til naturen...

Efter min vurdering skal de nok kunne klare sig, hvis de kommer blandt artsfæller, og igen vænner sig til at mennesker er farlige,

De havde lært, nogenlunde, at finde mad og var i det hele taget meget glade for at være fri, nr 2 kom til sidst kun hjem et par gange om dagen og fik mad..

Så alt i alt vil jeg betragte dette som en vellykket mission, og en stor personlig succes, selvom en del af mig da havde håbet de blev boende "hjemme"..

Besvar | Kommentér

Henrik Bjørslev

Svaraktivitet:

(3329)
#51 Svar postet d. 15-08-18 kl. 21:21. Emne: Hvornår kan solsorteunger spise selv?
Flot klaret Jim, nu skal du bare lære at vippe med halen Ikke at jeg vil anbefale Copenhagen Pride, men der kunne man sikkert få lidt inspiration til hvordan

Besvar | Kommentér

Benedikte Szanday

Svaraktivitet:

(32)
#52 Svar postet d. 15-08-18 kl. 21:28. Emne: Hvornår kan solsorteunger spise selv?
Gratulerer så mye med et vellykket prosjekt! Du har gitt dem en god sjanse til å klare seg videre i en situasjon der de ellers med sikkerhet ville ha omkommet. Jeg skjønner godt at du savner dem, men alle "barn" må jo flytte hjemmefra etter hvert...

Besvar | Kommentér

Eva Hansen

Svaraktivitet:

(859)
#53 Svar postet d. 16-08-18 kl. 10:00. Emne: Hvornår kan solsorteunger spise selv?
Ja, vi håber de klarer sig

Det var i hvert fald en indsats jeg umiddelbart vurderede som forgæves, så flot klaret.

M.h.t at blive boende hjemme, så er det jo trækfugle, inden længe begiver de sig ud på den lange flyvetur sydpå, for så at vende tilbage som et af de første forårstegn næste år

Besvar | Kommentér

Side 6 af 6 - Gå til side 1 2 3 4 5 6

<< | Forrige side | 

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator