Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
26. oktober 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 6 af 6 - Gå til side 1 2 3 4 5 6

<< | Forrige side | 

Navn Forum -> Fotografering og digiscoping -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Gerner Jensen
#50 Kommentar postet d. 26-11-08 kl. 11:11. Emne: Vindrikkerens reflexskærm!
Ole, når du nu nævner Vagn Bro, så skal det da med, at han kunne andet, end at give sig selv fartbøder - se linket HER

Kommentér

Henrik Bringsøe
#51 Kommentar postet d. 26-11-08 kl. 11:11. Emne: Vindrikkerens reflexskærm!
#49 vedr. bounce card, for mange år siden havde jeg en Vivitar blitz med sådan et bounce card/reflector:

- se linket HER

Dvs. her ses kun holderen. Den løsning fungerede godt, men det var noget bøvl at slæbe "stativet" og pladen med i felten. Er det noget i den retning, der er vejen frem?

Venligst

Henrik Bringsøe

Kommentér

Ole Andersen
#52 Kommentar postet d. 26-11-08 kl. 11:25. Emne: Vindrikkerens reflexskærm!
Tak for linket, Gerner. Jeg husker godt begivenheden.

Forresten har jeg en billedserie fra et nyere Køge Karneval engang sidst i 60erne - de befinder sig et sted blandt mine 50.000 dias. Sjovt nok husker jeg bedst synet af serveringspigerne fra "Guldfisken", iført fiskenet, på ladet af en åben vogn...

Mvh. Ole

Kommentér

Side 6 af 6 - Gå til side 1 2 3 4 5 6

<< | Forrige side | 

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator