Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
27. september 2021

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 6 af 6 - Gå til side 1 2 3 4 5 6

<< | Forrige side | 

Navn Forum -> Naturbeskyttelsesloven -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Mads Damgaard
#50 Svar postet d. 18-03-12 kl. 00:24. Emne: Ulovlig jagt på gæs ved Bøtø
Kære Kim og de enkelte andre ligesindede.

det er da meget sødt med jeres pseudo videnskabelige betragtninger om jægerstanden i DK.

Heldigvis kan i ikke komme et eneste reelt argument der er validt, så for mig at se er diskusssionen forbi.

jeg kan forstå at i ikke gør noget for biotoperne andet end at sidde og brokke jer over dem der gør noget.

[Redigeret af Administrator]

Kh

Madsf

Besvar | Kommentér

Gert S Laursen
#51 Kommentar postet d. 18-03-12 kl. 07:25. Emne: Ulovlig jagt på gæs ved Bøtø
Spændende læsning om Ornitilogisk etik contra Jæger. Som regel to grupper som ikke kan nå til enighed.

Så lad os lige slå fast ; Vi kan ikke lide hinanden ;

Jeg har selv valgt at bo i denne skønne natur, langt ude på Lars tyndsk.. mark, med dejlig ro og fuglefløjt, a la Morten Korch. Kan livet være smukkere.

Til tider kommer der nogle bymennesker og larmer helt vildt med deres skyderi i et par timer, tager så tilbage til deres boliger efter udført naturpleje, stilheden har så bredt sig et stykke tid før der igen høres fuglefløjt. Om naturen har taget skade af det kan jeg ikke vide. Men jeg har sgu. Magen til larm og køren med firehjulstrækker irreterer mig voldsomt.

Ejer selv 8 tdr. land blandet agerbrug med lille skov hvor jeg fodrer dyr og fugle, har også lejet noget jord ud til en landmand, på betingelse af der ikke bliver drevet jagt.

Så ingen skal komme og sige at der bliver ofret for udbyttet skyld. Flere jordbruger kunne måske lære ikke være så pengegrisk og beholde deres jagt selv.

Min mening, som ingen kan tage fra mig.

Mvh; Gert

Besvar | Kommentér

Thomas Eske Holm
#52 Kommentar postet d. 18-03-12 kl. 07:38. Emne: Ulovlig jagt på gæs ved Bøtø
Diskussionen er interessant, men desværre overtræder flere af indlæggene vores retningslinjer og vi har derfor valgt at lukke tråden.

Hilsen Thomas

Fugleognatur.dk

Besvar | Kommentér

Side 6 af 6 - Gå til side 1 2 3 4 5 6

<< | Forrige side | 

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator