Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
24. februar 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 6 af 6 - Gå til side 1 2 3 4 5 6

<< | Forrige side | 

Navn Forum -> Fugle og ornitologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Gerner Jensen
#50 Kommentar postet d. 24-02-09 kl. 14:20. Emne: Hvem bider hovedet af en Ringdue?
Det var faktisk Ole Roland, der lagde et par ulækre fotos ind, og de er her - se linket HER

et stykke nede i tråden.

Hvis der er flere gamle tråde, der skal findes, Margaretha, skal du bare sige til. Langtidshukommelsen fejler ikke noget (endnu)

Kommentér

Margaretha Liebmann
#51 Kommentar postet d. 24-02-09 kl. 14:29. Emne: Hvem bider hovedet af en Ringdue?
Gerner - du er helt eventyrligt dygtig til at huske, det er vildt! Du kan tro, at jeg gerne vil bruge dig som hukommelsesprotese (hvis jeg ellers kan huske det ).

Kommentér

Conny Bruun
#52 Kommentar postet d. 24-02-09 kl. 14:39. Emne: Hvem bider hovedet af en Ringdue?
Gerner

Har lige set linket.

Er det ikke en langsom død de stakler for så,det ser da uhyggeligt ud synes jeg.

Kommentér

Gerner Jensen
#53 Kommentar postet d. 24-02-09 kl. 14:58. Emne: Hvem bider hovedet af en Ringdue?
Margaretha,

Jeg må nok bryde sammen og tilstå, at jeg har støttet min hukommelse en hel del til google

Conny,

Forrige vinter havde jeg selv i haven nogle ringduer, der formentlig var angrebet af parasitten. De sad bare og hang, og så mere og mere afkræftede ud, men jeg kunne dog ikke komme så tæt på dem, at jeg kunne "hjælpe" dem. Det var slet ikke morsomt. Men så forsvandt de og er formentlig døde. Jeg så i samme tidsrum flere døde ringduer i skoven.

Kommentér

Side 6 af 6 - Gå til side 1 2 3 4 5 6

<< | Forrige side | 

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Naturbasen ID

Kan du hjælpe med at bestemme arten herunder og færdigøre observationen?

Klik på billedet for mere information

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator