Navn |
Forum -> Karplanter
-> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde
|
 Ella Margrethe Bang Harders
|
#640 Kommentar postet d. 15-08-19 kl. 12:40. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Ulrik
|
Kommentér
|
 Conny Bruun
|
#641 Kommentar postet d. 15-08-19 kl. 13:32. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
#631 Gerner
Du har ret og den er gået vider til eksperterne
God dag
|
Kommentér
|
 Anne Marie Henne Pedersen
|
#642 Kommentar postet d. 15-08-19 kl. 13:45. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
#636 Da de røde dræbere var ret nye her på matriklen, så vi flere jordrugende fugle-unger blive fortæret af dem.De startede med øjnene på de forsvarsløse unger og forældrene vidste ikke,hvordan de skulle få dem væk.
I år har vi næsten ingen af de røde.
Anne Marie
|
Kommentér
|
 Conny Bruun
|
#643 Kommentar postet d. 15-08-19 kl. 14:11. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Jeg har næsten heller ingen af de røde 7stk indtil nu.
Men jeg kan heller ikke rigtig finde min leopart snegle 2stk jeg havde flere sidste år.
#621-622 er S verrucsum (Stilket bruskbold)
Bestemt af Ole B.

|
Kommentér
|
 Stig Madsen
|
#644 Kommentar postet d. 15-08-19 kl. 15:38. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
581 - kunne især også skyldes Athelia arachnoidea, Randet Barkhinde - se linket HER
|
Kommentér
|
 Aksel Jørgensen
|
#645 Kommentar postet d. 15-08-19 kl. 17:06. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Stig - Randet barkhinde spiser alger i lav - ikke mos.
|
Kommentér
|
 Aksel Jørgensen
|
#646 Kommentar postet d. 15-08-19 kl. 17:13. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Klods-Hans har ikke været forbi - men måske "- En hæslig jæger -"
Der lå/ ligger 4 /3 døde krager langs Øverødvej - over ca. een km.
- de har ligget så længe at de nu er skeletterede.
Det er ellers ikke så tit jeg ser trafikdræbte krager.
|
Kommentér
|
[1].jpg) Per Taudal Poulsen
|
#647 Kommentar postet d. 15-08-19 kl. 18:26. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Ved Vandværkssøen i Øksedal var denne maskine i brug april 2016.
Siden fik den lov at blive stående dernede -til almindelig undren -i 3 år !!!!
For et par uger siden stod den lige pludselig på en mark ud til landevejen -og er nu væk !!
Troede ellers, den skulle "pryde" til evig tid...
 Per Taudal Poulsen har vedhæftet dette billede Klik på billedet for original størrelse (800 x 600)
|
Kommentér
|
|
#648 Kommentar postet d. 15-08-19 kl. 18:29. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
10 km fra Øksedal (Lundby) har de en tilsvarende maskine stående....
-nok stået en rum tid...
Undres...
 Per Taudal Poulsen har vedhæftet dette billede Klik på billedet for original størrelse (800 x 550)
|
Kommentér
|
|
#649 Kommentar postet d. 15-08-19 kl. 18:31. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Men ejeren har måske boet lige overfor....

Per Taudal Poulsen har vedhæftet dette billede
|
Kommentér
|
|