Navn |
Forum -> Karplanter
-> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde
|
 Conny Bruun
|
#640 Kommentar postet d. 18-02-13 kl. 01:04. Emne: Forfra 2013 - nu pibler det snart frem - 2
|
Slutter med en Thuja der har vokseværk
 Conny Bruun har vedhæftet dette billede
|
Besvar | Kommentér
|
.jpg) Hanne Bertelsen
|
#641 Kommentar postet d. 18-02-13 kl. 08:50. Emne: Forfra 2013 - nu pibler det snart frem - 2
|
Conny den ukendte er troldnød.
- se linket HER
|
Besvar | Kommentér
|
 Gerner Jensen
|
#642 Kommentar postet d. 18-02-13 kl. 10:48. Emne: Forfra 2013 - nu pibler det snart frem - 2
|
Ikke at forveksle med troldhassel, som har hanrakler og hunblomster som den almindelige hassel - men meget krogede grene. Her et foto fra sidste år
.jpg) Foto: gerner
|
Besvar | Kommentér
|
 Bent-Ole Ludvigsen
|
#643 Kommentar postet d. 18-02-13 kl. 11:02. Emne: Forfra 2013 - nu pibler det snart frem - 2
|
Apropos ULVE. Der er også set en ulv ved Odder...
Nå, var i Klokkedal i går. Vandrede med vovsen oppe på kanten ad nærmest ufremkommelige spor gennem sump og krat. Så mange ræve/grævlinge-grave, hvoraf flere var nygravede. Ikke et sted der er overbesøgt af de tobenede.
Men her findes "interessante ting og sager" godt gemt af vejen.
Her en velholdt stol. Ved siden af lå resterne af noget, der i tidernes morgen var en klapstol af metal.
 Bent-Ole Ludvigsen har vedhæftet dette billede
|
Besvar | Kommentér
|
[1].jpg) Per Taudal Poulsen
|
#644 Kommentar postet d. 18-02-13 kl. 11:09. Emne: Forfra 2013 - nu pibler det snart frem - 2
|
...jeg skal til Hals til 74års mandegilde.Er gæst, men det forventes (som vanlig), at jeg går til tangenterne af og til....kæmpe sild og oksehaler som altid.... (som vanlig har jeg ringet til kokken og bestilt særmenú.... )
Jeg ta´r apparatet med og kan senere måske bringe nogle dagsfriske.... ( billeder

|
Besvar | Kommentér
|
 Bent-Ole Ludvigsen
|
#645 Kommentar postet d. 18-02-13 kl. 11:14. Emne: Forfra 2013 - nu pibler det snart frem - 2
|
Og så kommer vi til afdelingen for godt hengemte landbrugsmaskiner. Marken skråner ned mod den fredede Klokkedal, og her har landmanden "opmagasineret" sin samling af snart antikke redskaber osv. Samlingen er næsten umulig at få øje på. I april måned 2011, inden det hele blev grønt, var hustru, hund og jeg på tilfældig ekspedition i området. Her "opdagede" jeg antikviteterne og tog nogle fotos i det smukke forårsvejr, dog fra Klokkedalsiden. Og der er kommet maskiner til siden da.
.jpg) Bent-Ole Ludvigsen har vedhæftet dette billede Klik på billedet for original størrelse (1276 x 471)
|
Besvar | Kommentér
|
 Bent-Ole Ludvigsen
|
#646 Kommentar postet d. 18-02-13 kl. 11:15. Emne: Forfra 2013 - nu pibler det snart frem - 2
|
Mere
 Bent-Ole Ludvigsen har vedhæftet dette billede Klik på billedet for original størrelse (850 x 391)
|
Besvar | Kommentér
|
 Bent-Ole Ludvigsen
|
#647 Kommentar postet d. 18-02-13 kl. 11:16. Emne: Forfra 2013 - nu pibler det snart frem - 2
|
Og mere igen. Der lå 4 harver.
 Bent-Ole Ludvigsen har vedhæftet dette billede
|
Besvar | Kommentér
|
 Bent-Ole Ludvigsen
|
#648 Kommentar postet d. 18-02-13 kl. 11:18. Emne: Forfra 2013 - nu pibler det snart frem - 2
|
Kædesmykke
 Bent-Ole Ludvigsen har vedhæftet dette billede Klik på billedet for original størrelse (850 x 677)
|
Besvar | Kommentér
|
 Bent-Ole Ludvigsen
|
#649 Kommentar postet d. 18-02-13 kl. 11:19. Emne: Forfra 2013 - nu pibler det snart frem - 2
|
Ja, ved synet af alle skønhederne bliver man helt...
 Bent-Ole Ludvigsen har vedhæftet dette billede Klik på billedet for original størrelse (1276 x 649)
|
Besvar | Kommentér
|
|