Navn |
Forum -> Karplanter
-> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde
|
 Gerner Jensen
|
#780 Kommentar postet d. 18-08-19 kl. 14:12. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Mere rødt som ikke er rødskriftet 
 Foto: Rød Skovsnegl Klik på billedet for original størrelse (723 x 600)
|
Kommentér
|
 Gerner Jensen
|
#781 Kommentar postet d. 18-08-19 kl. 14:14. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Da jeg mærmede mig bredden af en sø fløj flere fluer op fra vegetationen. Denne satte sig på min støvle. De mørke pletter er vanddråber 
 Foto: Åkandehalvmøl Klik på billedet for original størrelse (778 x 650)
|
Kommentér
|
 Gerner Jensen
|
#782 Kommentar postet d. 18-08-19 kl. 14:17. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Og minsandten endnu en rød - og ikke en slørhale, selvom det ser sådan ud , og ikke rødskriftet 
 Foto: Blodrød Hedelibel Klik på billedet for original størrelse (797 x 650)
|
Kommentér
|
 Gerner Jensen
|
#783 Kommentar postet d. 18-08-19 kl. 14:18. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Jeg har da også en grøn, som ikke er grønskriftet 
 Foto: Grønåret Kålsommerfugl Klik på billedet for original størrelse (784 x 650)
|
Kommentér
|
 Gerner Jensen
|
#784 Kommentar postet d. 18-08-19 kl. 14:20. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Ny pause efter denne, som hverken er grøn eller rød 
 Foto: Ege-Bæltemåler Klik på billedet for original størrelse (808 x 650)
|
Kommentér
|
 Charlotte Svensson og Ole Donald Mortensen
|
#785 Kommentar postet d. 18-08-19 kl. 14:31. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Gåtur i formiddags, gav en ny art larve for os. Lindesværmer. Ligner larven af Aftenpåfugleøje, men udvæksterne i bagdelen er kendetegn for Lindesværmer. Fundet i Moseby.
 Charlotte Svensson og Ole Donald Mortensen har vedhæftet dette billede Klik på billedet for original størrelse (800 x 597)
|
Kommentér
|
 Charlotte Svensson og Ole Donald Mortensen
|
#786 Kommentar postet d. 18-08-19 kl. 14:35. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Plukkede lidt af naturen med hjem. En ørentvist og en mejer edderkop fuglte med, men blev sat uden for igen.
Nu regner det stille, ingen vind !
 Charlotte Svensson og Ole Donald Mortensen har vedhæftet dette billede Klik på billedet for original størrelse (800 x 598)
|
Kommentér
|
[1].jpg) Per Taudal Poulsen
|
#787 Kommentar postet d. 18-08-19 kl. 15:22. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
NU går det stærkt- vi ser fodbold ude i laden...
Mellem to kampe ville jeg lige luske over i orkidéerne/parcellen...
-der skal nok dukke noget op, sagde jeg....
Og hilde mænd/jøsses kineser.... ( )
-det væltede op derovre..... mange arter. Gik i tre kvarter !
---------- mørkekammeret...
Felix bedårende /Musen sover nu i min seng....
I øvrigt fineste regn
|
Kommentér
|
.jpg) Hanne Bertelsen
|
#788 Kommentar postet d. 18-08-19 kl. 16:08. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
#786 Årstidens planter meget smukt præsenteret Charlotte og Ole.
|
Kommentér
|
 Birgit Knudsen
|
#789 Kommentar postet d. 18-08-19 kl. 16:08. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Nej Gerner det var ikke fordi jeg var træt af nogen at jeg havde holdt lidt lav profil, men somme tider må man prioritere sin tid. Den forfra-tråd er altså noget af en tidsrøver
Men når nu Per har startet en liste op med Vokshatte skal jeg nok hænge på God ide Per - selv om jeg næsten tror resultatet er givet på forhånd
Lige en ting fra i forgårs ved Ulbjerg. Et vandhul på strandengen, fyldt med Kransnålalger. Det kan være en rigtig ulækker sump at komme ned i..
 Birgit Knudsen har vedhæftet dette billede Klik på billedet for original størrelse (800 x 533)
|
Kommentér
|
|