Navn |
Forum -> Karplanter
-> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde
|
 Birgit Knudsen
|
#790 Kommentar postet d. 18-08-19 kl. 16:10. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
..men i den ene ende var vandet klart..
 Birgit Knudsen har vedhæftet dette billede Klik på billedet for original størrelse (800 x 533)
|
Kommentér
|
 Birgit Knudsen
|
#791 Kommentar postet d. 18-08-19 kl. 16:14. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
..og så skulle jeg lige prøve undervandfotograferingen Jeg gør det ikke ret tit. Det er alligevel noget grænseoverskridende at putte sit kamera i vand, men jeg bliver lige imponeret hver gang når jeg kommer hjem og ser de billeder den kan lave..
 Birgit Knudsen har vedhæftet dette billede
|
Kommentér
|
 Birgit Knudsen
|
#792 Kommentar postet d. 18-08-19 kl. 16:16. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
..og det er blindskud, så det er bare med at knipse løs.
 Birgit Knudsen har vedhæftet dette billede
|
Kommentér
|
 Ella Margrethe Bang Harders
|
#793 Kommentar postet d. 18-08-19 kl. 16:21. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Fundet på Aurora Rørhat i min græsplæne i dag.
HYPOMYCES SP.
- se linket HER
Kun obs. 1 gang tidligere på F&N
 Ella Margrethe Bang Harders har vedhæftet dette billede Klik på billedet for original størrelse (680 x 600)
|
Kommentér
|
 Ella Margrethe Bang Harders
|
#794 Kommentar postet d. 18-08-19 kl. 16:24. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Tættere på
 Ella Margrethe Bang Harders har vedhæftet dette billede
|
Kommentér
|
 Gerner Jensen
|
#795 Kommentar postet d. 18-08-19 kl. 16:26. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Fint nok, Birgit, og du har naturligvis ret i, at forfratråden kan tage meget tid, og det må vi jo hver i sær afveje, hvordan vi vægter det.
Jeg er nået til karplanterne fra i går. Her en mynte ved vandet, så jeg tror, det er Vand-Mynte 
 Foto: gerner Klik på billedet for original størrelse (780 x 650)
|
Kommentér
|
 Gerner Jensen
|
#796 Kommentar postet d. 18-08-19 kl. 16:27. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Naboen var ikke så langt fremme
 Foto: Vand-Mynte Klik på billedet for original størrelse (845 x 650)
|
Kommentér
|
 Gerner Jensen
|
#797 Kommentar postet d. 18-08-19 kl. 16:30. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Spøjse sager fra Ella
Man ser jo ofte store bestande af Eng-Brandbæger, men jeg har aldrig før set så mange Skov-Brandbæger som i går. En stort område med nyplantede graner var nærmest totalt tilvokset med dem
 Foto: Skov-Brandbæger Klik på billedet for original størrelse (911 x 650)
|
Kommentér
|
 Gerner Jensen
|
#798 Kommentar postet d. 18-08-19 kl. 16:30. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Lidt tættere på
 Foto: Skov-Brandbæger Klik på billedet for original størrelse (783 x 650)
|
Kommentér
|
 Gerner Jensen
|
#799 Kommentar postet d. 18-08-19 kl. 16:32. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Et par royalister er i spørgemaskinen, hvor Troels K, tror, dette er Filtbladet -Kongelys
 Foto: gerner
|
Kommentér
|
|