Navn |
Forum -> Karplanter
-> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde
|
 Knud Knudsen
|
#870 Kommentar postet d. 19-08-19 kl. 21:38. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Fra dagens tur til den sydvestlige del af Vangså Klithede - en af Nationalparkens spændende seværdigheder 
 Foto: Juncus pygmaeus
|
Kommentér
|
[1].jpg) Per Taudal Poulsen
|
#871 Kommentar postet d. 19-08-19 kl. 21:39. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Svært at lade være med at fotografere alle....

Per Taudal Poulsen har vedhæftet dette billede Klik på billedet for original størrelse (701 x 600)
|
Kommentér
|
|
#872 Kommentar postet d. 19-08-19 kl. 21:41. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Smuk Dværg-Siv, Knud
...nu skal jeg styre mig.... måske

Per Taudal Poulsen har vedhæftet dette billede Klik på billedet for original størrelse (681 x 600)
|
Kommentér
|
|
#873 Kommentar postet d. 19-08-19 kl. 21:43. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Så stopper festen

Per Taudal Poulsen har vedhæftet dette billede Klik på billedet for original størrelse (783 x 600)
|
Kommentér
|
 Finn M. Hansen
|
#874 Kommentar postet d. 19-08-19 kl. 22:06. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Godaften.
Vi har Madame Tussauds Vokskabinet i London, og man kan jo næsten sige, at vi også har "Monsieur Pierre´s Vokskabinet i Øksedal"
|
Kommentér
|
 Finn M. Hansen
|
#875 Kommentar postet d. 19-08-19 kl. 22:06. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Godaften.
Vi har Madame Tussauds Vokskabinet i London, og man kan jo næsten sige, at vi også har "Monsieur Pierre´s Vokskabinet i Øksedal"
|
Kommentér
|
 Finn M. Hansen
|
#876 Kommentar postet d. 19-08-19 kl. 22:17. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
- nå nu sta sta stammer den igen.
- men nu skal det hele jo ikke modelleres i voks, så jeg var lige en smut i Munkeskov, og opdagede et Muffins-bageri, som jeg har overset sidste gang jeg var der.
Birgit rettede sidst mine "krukker" til Stribet Redesvamp, men denne gang tror jeg på "krukkerne" 
 Finn M. Hansen har vedhæftet dette billede Klik på billedet for original størrelse (800 x 451)
|
Kommentér
|
 Finn M. Hansen
|
#877 Kommentar postet d. 19-08-19 kl. 22:19. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
- vi snupper lige et par stykker mere.
 Finn M. Hansen har vedhæftet dette billede Klik på billedet for original størrelse (800 x 450)
|
Kommentér
|
 Finn M. Hansen
|
#878 Kommentar postet d. 19-08-19 kl. 22:21. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
- og
 Finn M. Hansen har vedhæftet dette billede Klik på billedet for original størrelse (800 x 451)
|
Kommentér
|
 Finn M. Hansen
|
#879 Kommentar postet d. 19-08-19 kl. 22:27. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
- naturen er en grum størrelse, - denne stakkels larve ville være lykkelig i Charlottes varetægt, men der var for langt til Nykøbing.
 Foto: Torntæge (Picromerus bidens) Klik på billedet for original størrelse (800 x 450)
|
Kommentér
|
|