Navn |
Forum -> Karplanter
-> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde
|
[1].jpg) Per Taudal Poulsen
|
#900 Kommentar postet d. 20-08-19 kl. 20:15. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Og vel start på "Gerner-blævver"....
-meget småt på pilekvist
 Per Taudal Poulsen har vedhæftet dette billede
|
Kommentér
|
 Aksel Jørgensen
|
#901 Kommentar postet d. 20-08-19 kl. 20:16. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
#898 tagrør glasmider
|
Kommentér
|
|
#902 Kommentar postet d. 20-08-19 kl. 20:17. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Utroligt Aksel
-du havde fortjent de 900......
Slankekur tiltrængt /fra sommerhusene
 Per Taudal Poulsen har vedhæftet dette billede Klik på billedet for original størrelse (800 x 450)
|
Kommentér
|
|
#903 Kommentar postet d. 20-08-19 kl. 20:19. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
HVAD hedder denne... Rødbrun- Kalle Johan -Spiselig ??
-fra sommerhusene
|
Kommentér
|
|
#904 Kommentar postet d. 20-08-19 kl. 20:21. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Her fra parcellen: Karl Johan

Per Taudal Poulsen har vedhæftet dette billede Klik på billedet for original størrelse (800 x 450)
|
Kommentér
|
|
#905 Kommentar postet d. 20-08-19 kl. 20:23. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Her går Huesvampen /rødægget sin undergang i møde....
-Huenål !!
på parcellen
|
Kommentér
|
|
#906 Kommentar postet d. 20-08-19 kl. 20:26. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
I øvrigt vil Vokshattelisten, listeV få påført årets FØRSTE Vokshattefund.....
(-efter henvendelse fra et skattet medlem af ListeE )
- ikke sjovt at være Huesvamp----

|
Kommentér
|
 Aksel Jørgensen
|
#907 Kommentar postet d. 20-08-19 kl. 20:28. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
#905 - Per har fået mere end een nål i huen
Dine karljohanner/spiselig rørhat ligner nu sommerrørhat - prøv med en negl - går den lige igennem hathuden - er det sommerrørhat
- karljohan har sej hathud - så neglen vil skubbe hathuden ind uden at den brydes.
|
Kommentér
|
 Bent-Ole Ludvigsen
|
#908 Kommentar postet d. 20-08-19 kl. 20:59. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Støvbolde holder sammen. Her fra Vestre Kirkegård i Horsens.
 Bent-Ole Ludvigsen har vedhæftet dette billede Klik på billedet for original størrelse (800 x 595)
|
Kommentér
|
 Gerner Jensen
|
#909 Kommentar postet d. 20-08-19 kl. 21:03. Emne: Tørken er på retur, så lad os starte Forfra
|
Birgit, eftersom Per kun havde samme art fra to fundsteder, og du havde den fra tre, er det klart, at regelen kommer til at lyde på, at de kun tæller for eet
Jeg har i dag set Hvepseedderkop på et sted, hvor jeg ikke havde drømt om at kigge efter, men det var nu også Fru Jensen, der spottede dan, da hun lige havde opdaget noget andet spændende Mere herom senere, men lige et par billeder af hvepsen fra en alternativ vinkel i forhold til de fleste billeder man ser af den. Den sad i sit spind som sædvanligt, men for at få den på skudhold, måtte jeg træde ind i vegetationen, og det fik hvepsen til at lade sig falde ned i bunden. Der sad den så roligt, men jeg kunne presse vegetationen så meget til side, at jeg fik nogenlunde ram på den 
 Foto: Hvepseedderkop Klik på billedet for original størrelse (775 x 650)
|
Kommentér
|
|