Forum-arkiv

 Velkommen til arkivet

Her finder du arkiverede artikler og forumtråde fra Naturbasens nu lukkede hjemmeside "Danmarks Fugle og Natur".

Du kan benytte det nye forum "Artsbestemmelse", hvis du har brug for hjælp til identifikation af dyr, planter eller svampe fundet i Danmark.

Opret ny artsbestemmelse

14. marts 2014

Det er her, det sner – stadigvæk, fortsat forfra !!!

Som alle kendere af forfratrådene ved, har Per rundet de 70, og at han er en udaset og træt gammel dreng, som ikke engang lugejernet kan holde opret, ses tydeligt på dette billede ;-) og hans nødråb om afløsning er fuldt forståeligt. Jeg er ganske vist ældre end Per, men jeg har ikke været trådholder i så mange forfratråde, som han har, så jeg er i den sammenhæng knapt så udaset og påtager mig derfor rollen som trådholder i denne tråd, der kan løbe til og med 30.4.14.

Som det fremgår af overskriften er det jo her i disse tråde, det sner ;-) . Stort set alle emner berøres og belyses, men nu kommer den fagre tid, vi vented´ så længe, så nu bliver der forhåbentligt mulighed for at botanisere i højere grad, end der har været i vinterens løb. Det skal dog ikke afholde nogen fra at berøre andre emner – som vanligt. April er jo forårsklassikernes måned, så lur mig, om der ikke kunne dukke en brosten op i tråden ;-)

Jeg håber, at I vil tage godt imod tråden og bruge den flittigt. På forhånd tak.



Foto: Gerner Jensen

De senest indberettede arter i Naturbasen: