Velkommen til arkivet

Her finder du arkiverede artikler og forumtråde fra Naturbasens nu lukkede hjemmeside "Danmarks Fugle og Natur".

Du kan benytte det nye forum "Artsbestemmelse", hvis du har brug for hjælp til identifikation af dyr, planter eller svampe fundet i Danmark.

Opret ny artsbestemmelse

14. august 2015

HymIS registrering

Lidt uden for nummer måske, men et eller andet sted må jeg jo prøve...

Jeg har forsøgt at oprette mig selv som bruger på HymIS forum, men bliver automatisk afvist med fejlmeddelelsen "The e-mail address you entered is not allowed to be used".

Jeg har så checket FAQ''en, hvori der er ét - generelt - spørgsmål vedrørende problemer med registrering. Svaret er blot en opfordring til at kontakte en admin - som man i øvrigt tilsyneladende ikke kan se kontaktoplysninger til uden at være logget på!

Er der nogen af jer registrerede HymIS-brugere herinde, der kan være behjælpelige - enten fordi I selv har haft problemet og kender løsningen, kan kontakte admin for mig, give mig kontaktinfo til admin, eller lægge spørgsmål op for mig?

Her og nu ville jeg blot registrere mig for at spørge om denne www.fugleognatur.dk...show_message, men det kunne da godt tænkes, at jeg ville bruge forum til mere i fremtiden...

De senest indberettede arter i Naturbasen: