Forum-arkiv

 Velkommen til arkivet

Her finder du arkiverede artikler og forumtråde fra Naturbasens nu lukkede hjemmeside "Danmarks Fugle og Natur".

Du kan benytte det nye forum "Artsbestemmelse", hvis du har brug for hjælp til identifikation af dyr, planter eller svampe fundet i Danmark.

Opret ny artsbestemmelse

14. november 2007

Fotokonkurrence 15.11 – 21.11. 07

Trods den fine succes med Margarethas eksperiment (og mange smukke billeder) vil jeg gå tilbage til hendes forrige idé, altså 2 tråde, en seriøs og en lidt mindre seriøs.

Dette for at tilgodese alle og for at få lidt mere sjov, det er rigtig dejligt at der er kommet nye med og at nogle er vendt tilbage, men jeg savner flere af de ”gamle”.

Kristians idé med konkurrencer på begge tråde, vil ved nærmere eftertanke give for meget ”arbejde” til vinderen og selvom Kirstens forslag med at den anden tråd skulle styres af andenpladsen var god, tror jeg det vil opleves lidt for trals som vi siger i Jylland. :)

Hvis i ikke er helt enige kan den næste quiz master/moster jo ændre på dette.

Man kunne f.eks. en gang om måneden eller en gang i kvartalet kårer en mesterfotograf, som i eksperimentet.

Dette er så den seriøse tråd og dermed kun for billeder der deltager i konkurrencen, men hyggelige kommentarer er meget velkomne.

Emnet er "Blå"

Regler:


Billedet skal være taget i konkurrence ugen.

Må max. være på 50 Kb.

Almindelig billedbehandling er tilladt, men ikke klippe/klistre.

Hver bruger på F&N har ret til at deltage med ét billede.

Billedet kan uploades indtil 21.11.07 kl. 21.00. Herefter starter afstemningen på denne tråd og den vare et døgn.

Alle brugere på F&N har stemmeret, selvom man ikke deltager med et billede.

Fotos skal være fra den Danske natur.

Husk at give jeres bidrag en titel.

1. præmien er æren og fornøjelsen af at finde emne til og arrangere kommende uges konkurrence.

Glæder mig til at se jeres billeder, håber at rigtig mange vil deltage.

Venlig hilsen Mariann


De senest indberettede arter i Naturbasen: