Forum-arkiv

 Velkommen til arkivet

Her finder du arkiverede artikler og forumtråde fra Naturbasens nu lukkede hjemmeside "Danmarks Fugle og Natur".

Du kan benytte det nye forum "Artsbestemmelse", hvis du har brug for hjælp til identifikation af dyr, planter eller svampe fundet i Danmark.

Opret ny artsbestemmelse

20. juni 2016

Hvor er "fuglene" blevet af på fugle og natur?

Kære alle fugleinteresserede brugere af fugle og natur.

Som en der næsten dagligt suser gennem fugle og naturs galleri for at se de seneste uploads og nyde de flotte billeder, er jeg ked af at se, hvilken betydning det har fået, at man har fjernet punktet "FUGLE" fra venstremenuen, når man er under galleri. Ligeledes, når man vælger punktet seneste uploads - fuglene kommer slet ikke op og bliver set i samme antal som før - og jeg ved godt, at på denne årstid, så er det insekter, der ses mest MEN gode fuglebilleder plejer nu alligevel at dukke op.

Jeg synes stadig, at man skal have mulighed for at kunne vælge "fugle", så kun billederne af fugle vises, når man bladrer i galleriet - vi har jo alle forskellige interesser, men hvis bare man stadig kan vælge, så er det jo ikke noget problem. Sitet hedder jo stadig FUGLE og Natur, så fuglene burde da stadig have høj prioritet.

Jeg håber, at flere er interesserede i, at få punktet tilbage i menuen og at I i så fald vil tilkendegive dette, men ved godt, at dette indlæg måske ikke er havnet i rette forumkategori.

hilsen Anne

De senest indberettede arter i Naturbasen: