Forum-arkiv

 Velkommen til arkivet

Her finder du arkiverede artikler og forumtråde fra Naturbasens nu lukkede hjemmeside "Danmarks Fugle og Natur".

Du kan benytte det nye forum "Artsbestemmelse", hvis du har brug for hjælp til identifikation af dyr, planter eller svampe fundet i Danmark.

Opret ny artsbestemmelse

15. december 2018

Farverige fugle til kunstprojekt

Kære fugle kendere og fugle ejere,

Mit navn er Gilbert Gordon og jeg er studerende på Det Konglige Danske Kunstakademis Billedkunstskoler og igang med mit afsluttende projekt. I den forbindelse leder jeg efter "sjældne" og farverige fugle til en af scenerne. Scenen består i at fugle skal filmes foran et stykke grønt stof. Jeg er selvfølgelig villig til at dele optagelserne med fuglens ejer hvis det har interesse, selve filmningen bliver udført at en professionel kameramand, i kan se deres andet arbejde her;

www.breadandbutter.dk/

Jeg skriver herinde i håb om at komme i kontakt med personer som vil hjælpe mig og som jeg kan forklare projektet til mere detaljeret.

Jeg ved der ikke er den store villighed når det gælder sjældne og dyrebare fugle på grund af tyveri. Derfor vil jeg gerne sende mine informationer der bekræfter at jeg er den jer siger jeg er :-) ud over at være studerende på kunstakademiet, underviser jeg også på skolen.

I kan se nogle af mine tidligere værker her på www.gilbertgordon.com

Jeg håber meget at der er nogen her på tråden der kan hjælpe,

Venlig hilsen

Gilbert Gordon


Foto: Gilbert Gordon

De senest indberettede arter i Naturbasen: