Velkommen til arkivet

Her finder du arkiverede artikler og forumtråde fra Naturbasens nu lukkede hjemmeside "Danmarks Fugle og Natur".

Du kan benytte det nye forum "Artsbestemmelse", hvis du har brug for hjælp til identifikation af dyr, planter eller svampe fundet i Danmark.

Opret ny artsbestemmelse

2. juni 2008

Paralletråd 2.6.-4.6.2008 Skæve linier i naturen!

Som pendent til ugens almindelige fotokonkurrence vil jeg gerne lave en meget forkortet version af parallen (det er Gerners skyld!) - både at den er forkortet, og at det er mig, der starter den!!! ;-)

Overskriften er til fri fortolkning, I må forplumre, fjolle, pjatte og drille med gamle aflejringer på jeres computer alt det, I vil, de friske hører til i søstertråden!

Måske sker der ikke en s... på denne tråd, men den hører til, så brug den eller ignorér den alt efter lyst!

Jeg skal ikke være den, der definerer jeres tolkninger af, hvad overskriften indebærer, men lægger selv forsigtigt ud med et ærbart spind fra dengang, verden var lidt mindre af lave, end den er nu...

:-) Kirsten

PS: Og hvis nogen skulle få lyst til at fortsætte løjerne efter sidste salgsdato, er jeg ikke den, der slår hårdt ned på den slags - i dette forum! 8-)


Foto: Kirsten Schwartz

De senest indberettede arter i Naturbasen: