Forum-arkiv

 Velkommen til arkivet

Her finder du arkiverede artikler og forumtråde fra Naturbasens nu lukkede hjemmeside "Danmarks Fugle og Natur".

Du kan benytte det nye forum "Artsbestemmelse", hvis du har brug for hjælp til identifikation af dyr, planter eller svampe fundet i Danmark.

Opret ny artsbestemmelse

4. juni 2008

Svalepar sat på porten!!!

Jeg bor på et nedlagt landbrug med tilhørende et lille værksted,hvor døren står åben det meste af dagen.Nu er der kommet et svalepar som er begyndt at bygge rede inde i værkstedet(Første gang i 17 år!!!), vi går ellers godt i spænd sammen,enes fint om tingene,,,,jah,det vil sige,de kan ikke lide når jeg bruger kompressoren,,så det er jeg stoppet med,,,,okay,,,det er ok at jeg vasker hænder,men det flagren med håndklædet vil de ikke finde sig i,,,så jeg tørrer hænderne udenfor.Men men men,den dør kan IKKE stå åben hele tiden,og de kigger altså bebrejdende på mig hver gang jeg lukker!!!,jeg har så slået et hul på 20 gange 20cm i muren over døren,men det forstår de ikke en dyt af,og jeg kan eller vil ikke agere receptionist ell. dørmand i tide og utide.Hvad gør jeg?, skal jeg(Med beklagelse selvfølgelig)opsige Deres lejekontrakt inden æg og unger?

Mvh. Henrik

De senest indberettede arter i Naturbasen: