Forum-arkiv

 Velkommen til arkivet

Her finder du arkiverede artikler og forumtråde fra Naturbasens nu lukkede hjemmeside "Danmarks Fugle og Natur".

Du kan benytte det nye forum "Artsbestemmelse", hvis du har brug for hjælp til identifikation af dyr, planter eller svampe fundet i Danmark.

Opret ny artsbestemmelse

3. juli 2008

Skal have nyt kamera og vil gerne have lidt hjælp

Hej jeg har i forbindelse med min overståede studentereksamen fået 4.000 kroner til køb af fotoudstyr.

Jeg har tænkt mig i første omgang "bare" at købe huset, og så tele/macro senere.

Jeg vil formodentlig skulle bruge kameraret mest til macrofotografering og fotografering af svampe i alle størrelser.

Som sagt har jeg 4000 kroner, men kan godt lægge 5-700 kroner oven i, hvis det kan give et bedre kamera.

Jeg har kik på noget i canon EOS 400D klassen, men der findes måske bedre kamera til pengene?

Vil gerne have lidt råd om hvilket kamera, der vil kunne opfylde mine krav bedst inden for den prisramme jeg har opstillet. Jeg er ikke mærkebundet endnu, så om det er Nikon,Canon eller noget tredie er for mig ligegyldigt, bare det er godt til mit formål.

Som sagt må tele/macro linser vente til senere.

MVH. Michael Filtenborg.

De senest indberettede arter i Naturbasen: