Velkommen til arkivet

Her finder du arkiverede artikler og forumtråde fra Naturbasens nu lukkede hjemmeside "Danmarks Fugle og Natur".

Du kan benytte det nye forum "Artsbestemmelse", hvis du har brug for hjælp til identifikation af dyr, planter eller svampe fundet i Danmark.

Opret ny artsbestemmelse

22. april 2009

Fotokonkurrence 23/4 til 6/5 : Trolden i træet

Nu får i en der er svær.

Til gengæld får i 2 uger.

I må lægge 2 billeder ind, men der skal vær en uge imellem dem, d.v.s. hvis man lægger sit første billede ind onsdag den 29.april, kan man lige nå at lægge nr to ind den 6.maj. (Det er for at få lidt gang i den fra start).

.

Billederne skal være taget i Danmark i konkurrenceperioden, d.v.s. fra nu og frem til den 6.maj kl 21.

.

Emnet er Trolden i træet, skyen, eller andre steder.

.

Det betyder at i skal ud og finde ansigeter og figurer i træer, skyer, blomster, eller hvor i finder dem.

.

Jeg forventyer ikke samme flotte tekniske niveau som forrige konkurrence, det var jo helt fantastisk.

.

Alle kan deltage. Og alle kan deltage i afstemningen fra den 6.maj kl 21 og 26 timer frem.

.

jeg lukker ikke afstemningen til tiden, da jeg ikke er hjemme den 7.maj før sent om aftenen.Derfor får i til kl 23 .

.

God arbejdslyst, husk at tage fantasien med på jagt.

.

Mit eksempel er en svamp, som jeg er helt sikker på er i familie med Garfield.V.H. Anne

.



Foto: Anne Svendsen

De senest indberettede arter i Naturbasen: