Velkommen til arkivet

Her finder du arkiverede artikler og forumtråde fra Naturbasens nu lukkede hjemmeside "Danmarks Fugle og Natur".

Du kan benytte det nye forum "Artsbestemmelse", hvis du har brug for hjælp til identifikation af dyr, planter eller svampe fundet i Danmark.

Opret ny artsbestemmelse

24. juni 2009

Fotokonkurrence 24.juni til 8.juli: Sommerfugle og græshopper

Guldsmede og vandnymfer var for mig en spændende udfordring. Det er næsten blevet en besættelse at tilbringe en times tid ved søen hver eneste dag.

Desuden er det en sand fornøjelse at sidde hjemme ved computeren og se de mange utrolig flotte fotos der er lagt på. Derfor synes jeg, at vi skal blive lidt i samme genre. Og de næste to uger gælder det så Sommerfugle og Græshopper.

Konkurrencen går i gang kl.21 d.24/6 2009. Billedet skal været taget inden for perioden, og være taget i Danmark.

Kun almindelig billedbehandling er tilladt, ikke klippe-klistre.

Max 2 billeder pr. deltager.

Seneste upload onsdag den 8/7 2009 kl. 21.00. Afstemningen sættes i gang hurtigst muligt efter kl 21.00 samme aften, og løber til næste aften kl 21.00. Afstemningen foretages af alle brugere på F&N.

Vinderen arrangerer den konkurrence, som starter 2 uger efter, d.v.s. fra 22.juli

God arbejdslyst.

Mange hilsner,

Annette

(Håber at jeg har fået rigtig fat i datoerne for konkurrencen, ellers må i rette mig)


Foto: Annette Laursen

De senest indberettede arter i Naturbasen: