Forum-arkiv

 Velkommen til arkivet

Her finder du arkiverede artikler og forumtråde fra Naturbasens nu lukkede hjemmeside "Danmarks Fugle og Natur".

Du kan benytte det nye forum "Artsbestemmelse", hvis du har brug for hjælp til identifikation af dyr, planter eller svampe fundet i Danmark.

Opret ny artsbestemmelse

30. september 2009

´Fotokunkurrence 30/9 til 14/10: EFTERÅR

Denne gang synes jeg at vi skal have et meget bredt emne.

Efteråret med løvfald i flotte farver, overflod af svampe, bær og frugter. Hjorte i brunst, trækfugle samt vinterens komme må give alle mulighed for nogle super fotos hvad enten man er til macro, vidvinkel eller telezoom.

HUSK at give dine billeder en kort titel. Også en kort beskrivelse om billedet ville være dejligt

Som sædvanligt skal billederne være taget i Danmark, Færøerne eller Grønland i konkurrenceperioden. Perioden starter den 30/9 kl. 21.00 og slutter 14/10 kl. 21.00.

Jeg er ikke hjemme den 14/10 ved 21.00 så listen med billeder der deltager i afstemningen kommer på den 15/10.

Fotos der ikke opfylder konkurrence betingelserne bliver suspenderet i forbindelse med stemmeafgivelsen.

Almindelig billedbehandling er tilladt, men ikke klippe/klistre. Hver deltager må uploade 2 billeder.

Jeg fandt dette farvestrålende græskarbed på Falster i søndags. Her er der arbejde til mange børnehaver.

God fornøjelse, på med frakken og kom nu ud og nyd det fine efterårsvejr.


Foto: Annette Laursen

De senest indberettede arter i Naturbasen: