Forum-arkiv

 Velkommen til arkivet

Her finder du arkiverede artikler og forumtråde fra Naturbasens nu lukkede hjemmeside "Danmarks Fugle og Natur".

Du kan benytte det nye forum "Artsbestemmelse", hvis du har brug for hjælp til identifikation af dyr, planter eller svampe fundet i Danmark.

Opret ny artsbestemmelse

12. oktober 2011

Fotokonkurrence " Efterårets himmel " 19.10 - 2.11

Så starter snart en ny fotokonkurrence "Efterårets Himmel"

Som vanligt kører konkurrencen over to uger. Billeder skal være taget og uploadet i perioden fra d. 19. oktober 2011 til d. 2. november 2011 kl. 21:00.

Drivende skyer, aften og morgenlys, regn, blæst og uvejr. Fang stemningerne f.eks. gemmen efterårsløv, levende hegn eller smukke udsigter. Vis os din himmel !!!!

Billederne skal være taget i naturen i Danmark, Grønland eller Færøerne i ovennævnte periode.

Der kan indsendes 2 billeder pr. deltager i perioden og alle registrerede brugere på F&N kan deltage.

Alle billeder skal have en kort titel, og dato for optagelsen skal anføres i teksten.

Almindelig billedbehandling er tilladt - beskæring, belysning, opretning, farvejustering m.m., men ikke noget med at klippe og klistre flere billeder sammen.

Afstemningen om det bedste billede foregår her i tråden fra den 2. november kl. 21 til den 4.november kl. 21.

Nu glæder jeg mig til at se hvad der dukker op efter den 19.10...Kommer først hjem fra ferie den 29.10. er sikker på at noget af det første jeg gør, er at se hvad der er kommet ind på siden...

Mange hilsner fra Anne-Grethe











Foto: Anne-Grethe Lentz

De senest indberettede arter i Naturbasen: