Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
25. november 2020

Forum

Forumoversigt | Start ny tråd | Seneste tråde | Aktive tråde | Ubesvarede tråde | Retningslinjer

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Navn Forum -> Svampe og mykologi -> Seneste tråde | Aktive tråde | Ny tråd | Ubesvarede tråde

Karl Kjærgaard
Violet Hekseringshat? for anden gang på en uge. (Læst 128 gange) Postet d. 28-10-19 kl. 16:05
For få dage side fik jeg hjælp til Violet Hekseringshat, - se linket HER.

Nu tror jeg, jeg er stødt ind i den igen, men tvivlen nager, for denne/disse er meget blegere i farven.

11 stk. blev fundet voksende - som cirkeludsnit - i overgangen mellem overdrev og egekrat på den tørre del af Strandkærstien, Mols.

Ingen lugt- og smagsprøver ved denne lejlighed.

Hvad mener de mere svampekyndige? - Tre billeder følger.

Venlig hilsen

Karl Kjærgaard

Violet Hekseringshat? for anden gang på en uge. (For få dage side fik jeg hjælp til Violet Hekseringshat, https://www.fugleognatur.dk/forum/show_mess)
Karl Kjærgaard har vedhæftet dette billede
Klik på billedet for original størrelse (800 x 450)
Besvar | Kommentér

Karl Kjærgaard
#1 Kommentar postet d. 28-10-19 kl. 16:06. Emne: Violet Hekseringshat? for anden gang på en uge.

Violet Hekseringshat? for anden gang på en uge. (#2)
Besvar | Kommentér

Karl Kjærgaard
#2 Kommentar postet d. 28-10-19 kl. 16:11. Emne: Violet Hekseringshat? for anden gang på en uge.

Violet Hekseringshat? for anden gang på en uge. (#3)
Besvar | Kommentér

Arne Jakobsen

Svaraktivitet:

(469)
#3 Svar postet d. 28-10-19 kl. 16:19. Emne: Violet Hekseringshat? for anden gang på en uge.
Det er også Violet hekseringshat Karl. De varierer en del specielt på hatten der kan være alle nuancer af violet, men stokken er ret typisk og beholder farven.

[Accepteret svar]
Besvar | Kommentér

Karl Kjærgaard
#4 Kommentar postet d. 28-10-19 kl. 17:28. Emne: Violet Hekseringshat? for anden gang på en uge.
Tak for bekræftelse og kommentar.

Vh Karl

Besvar | Kommentér

Side 1 af 1 - Gå til side 1

Email notificering
Du modtager en e-mail når dit indlæg besvares

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator