Forside» I samarbejde med Naturhistorisk Museum Aarhus Log ind | Opret profil | Hjælp
fyld
4. marts 2021

Artikler

Artikeloversigt | Skriv ny artikel | Seneste artikler | Opdaterede artikler | Retningslinjer

Side 2 af 4 - Gå til side 1 2 3 4

<< | Forrige side | Næste side | >>

Navn Artikler -> Nyheder

Nicholas Bell
#10 Kommentar postet d. 04-03-15 kl. 21:34. Emne: Pressemeddelelse: Ny app bliver natur-orakel
Peter, alternativt burde du bare kunne finde appen i play store. Hvis der så er en knap der hedder "Opdater" så kan har du en ældre version. Et tryk på knappen og den skulle gå igang med at opdatere ;)

Kommentér

Peter Lindberg Jannerup
#11 Kommentar postet d. 04-03-15 kl. 21:48. Emne: Pressemeddelelse: Ny app bliver natur-orakel
Stort tillykke med 2.0-versionen, men samtidig vil jeg efterlyse nogle succes-historier for folk der har Android-telefoner:

Er der nogen der kar fået hul igennem på log-in-skærmen med andet end en Apple-app?

Og er der nogen der har gjort kunststykket på en Samsung?

Og ifald der er, hvad er så det lille trick, som hverken jeg eller Mette ovenfor mestrer?

Kommentér

Peter V. Nielsen
#12 Kommentar postet d. 04-03-15 kl. 21:55. Emne: Pressemeddelelse: Ny app bliver natur-orakel
Hej Nicholas og andre. Det virkede at gøre som Nicholas sagde.

Peter

Kommentér

Thomas Eske Holm
#13 Kommentar postet d. 04-03-15 kl. 22:04. Emne: Pressemeddelelse: Ny app bliver natur-orakel
Hvis man ønsker hjælp i forbindelse med app''en, kan man som altid skrive til support@fugleognatur.dk.

Kommentér

Henrik Dissing
#14 Kommentar postet d. 04-03-15 kl. 22:04. Emne: Pressemeddelelse: Ny app bliver natur-orakel
På min Galaxy S2 (ja ja, den er antik, ved det godt!) virker det fint.

Den blev afinstalleret efter en halv time, men ikke fordi jeg ikke kunne logge ind

Kommentér

Henrik Dissing
#15 Kommentar postet d. 04-03-15 kl. 22:11. Emne: Pressemeddelelse: Ny app bliver natur-orakel
Har lige forsøgt på en af mine Galaxy S3 - det virker også fint

Kommentér

Nicholas Bell
#16 Kommentar postet d. 05-03-15 kl. 05:48. Emne: Pressemeddelelse: Ny app bliver natur-orakel
Det er besynderligt med den fejl flere af jer melder; om ikke at komme forbi login skærmen. Jeg har prøvet den både på en samsung galaxy 2 og 5 uden problemer. Jeg har næsten lige opdateret min android til nyeste version og appen her virker upåklageligt nu og gjorde det også med androidversionen før.

Mvh Nicholas

Kommentér

Mette Kirkebjerg Due
#17 Kommentar postet d. 05-03-15 kl. 08:12. Emne: Pressemeddelelse: Ny app bliver natur-orakel
@Henrik og Nicholas,

Hvilken version af android kører I på jeres S2/3/4?

Kommentér

Nicholas Bell
#18 Kommentar postet d. 05-03-15 kl. 09:09. Emne: Pressemeddelelse: Ny app bliver natur-orakel
Den nuværende android er 5.0 med det intetsigende navn Lollipop.

Jeg kan ikke se hvilken version jeg havde på den inden. Når jeg kommer hjem kan jeg tjekke hvilken version der var på S2''eren også. Det var en ældre udgave af android.

Kommentér

Mads Linnemann Filskov
#19 Kommentar postet d. 05-03-15 kl. 09:25. Emne: Pressemeddelelse: Ny app bliver natur-orakel
Hvor er de billeder som brugerne af app''en har taget, og som f&n brugerne kan tagge - er der et link til et eksempel?

VH Mads

Kommentér

Side 2 af 4 - Gå til side 1 2 3 4

<< | Forrige side | Næste side | >>

Email notificering
Du modtager en e-mail hvis artiklen kommenteres

Klik her for avanceret søgning i observationerne

Om www.fugleognatur.dk | Indhold | Vilkår | Kvalitetssikring | Hjælp | Retningslinier | Ordforklaring | Persondatapolitik | Translator